>ஐ♣ iEyk▲ Eiei▲ n's ஐ♣




I care too much for people who dont care at all for me..
Sunday 4 November 2012 ? 0 Comments ?

Assalamualaikum readers. . Sorry dah lama tak update blog. . Story memang banyak tapi tak semua kita boleh cerita kan. . Bila dah lama tak update blog mula la blog nih jadi berat. . Pelik k pelik -.-''
Harini ika nak update dua story. . Story HAPPY and SAD tapi takda la sedih sangat. .

Fisrt story ika pasal MY EX NOR EHSAN BIN AHMAD SOLIHIN. . Sumpah aku betul-betul sedih dengan perangai dia. .Bagi dia aku je yang buat salah. . Update status kat facebook semua cakap aku yang salah. . Yang komen tu pun cakap aku salah. . Woiii korang taktahu apa-apa korang tak payah nak salahkan aku. . Nak komen untuk nasihat takpe tapi jangan nak jadi orang bodoh yang taktahu apa-apa tapi berlagak tahu. . Sumpah aku geram je tapi aku sabar. . "tolong jangan jadi bodoh okay". . Sorry bahasa dah kasar. .

Aku nih bukan perempuan yang suka luahkan semua masalah kat facebook. . Aku diam tak bererti aku salah kan. . Sebab apa aku putus dengan dia tu biar orang-orang yang kenal aku je tahu. .Aku tak suka nak buruk-burukan orang ni. . thank sebab ada yang masih percayakan aku and masih bagi nasihat kat aku untuk sabar.. Aku sayang korang sangat-sangat. . Aummmmmm :3

Ni story HAPPY aku pula. . Sebenarnya kan ika dah TAKEN "03.11.12". . Dengan siapakah? ? Ouh mana boleh bagitau. . 2 bulan ika single okay. . Ika rasa dah cukup lama ika single so takda salah mencari cinta baru. .ececehhhh menyampah kan? ? Haha. .Sumpah ika happy gila la :') tapi kelakar pun ada. . 
Dia sekarang yang selalu happykan ika tapi dia ni suka main-main benda yang penting. .Dia suka buat aku merajuk. .Sumpah sakit hati sebenarnya tapi aku sabar :'). .Aku pun boleh buat kau sakit hati gak sayang so jangan main-main dengan saya okay. .

Okay la story sampai sini jew. . Apa-apa story lagi aku akan cerita kat korang. .
Assalamualaikum :')


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post



Large Rainbow Pointer